✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
| ||||||||||
256,4 km |
2 - 6 |
4 073 m |
10 |
2 815 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,4 |
|||||||||
1 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 1 018 m | 1 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 8/2015 | |||||
2 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 126 m | 12 mil. € | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 4/2015 | |||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 226 m | 1 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4/2015 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 9/2009 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
6 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 123 m | 1 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 12/2014 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4/2015 | |||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 1 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 3/2016 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 3/2016 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 336 m | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 5/2016 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 6/2014 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 1 114 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 5/2016 | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 1 130 m | 4 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 5/2016 | |||||
256,4 km |
2 - 6 |
4 073 m |
10 |
2 815 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku