✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||
277,0 km |
2 - 6 |
3 756 mil. € |
11,9 mil. € |
4,6 |
4,4 |
|||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 19,3 mil. € | 1 | 1 | Plný profil diaľnice tu je naliehavo potrebný, technické riešenie časti úseku sa ukázalo ako nevhodné (vedenie trasy cez ťažko stabilizovateľný zosuv), nové riešenie sa javí ako lepšie. K voľbe zlého riešenia prispeli šibeničné termíny pre projektantov v honbe za PPP projektmi ešte v roku 2008. Náprava chyby a nové projektovanie a povoľovanie až vo fáze výstavby spôsobí, že dokončenie úseku sa oproti zmluvnému termínu (jún 2017) omešká o viac ako 5 rokov. | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 50,2 mil. € | 3 | 3 | Súčasná cesta kapacitne postačuje a perspektívne ju odľahčí kompletizácia diaľnice D1. Tá odbremení trasu cez Donovaly od východo-západného tranzidu, ktorý ju dočasne využíva. | 4,0 | |||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 7,9 mil. € | 5 | 4 | 4,0 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 8,4 mil. € | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 4,0 | |||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | 4,0 | ||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 7,2 mil. € | 5 | 4 | 4,0 | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 8,2 mil. € | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 4,0 | |||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 9,6 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 2,0 | |||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 14,2 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 2,0 | |||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 13,0 mil. € | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | 1,0 | |||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 6,2 mil. € | 5 | 5 | 4,0 | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 19,1 mil. € | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | 5,0 | |||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 9,2 mil. € | 5 | 5 | 2,0 | ||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 6,8 mil. € | 5 | 5 | 2,0 | ||||
277,0 km |
2 - 6 |
3 756 mil. € |
11,9 mil. € |
4,6 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku