✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
265,7 km |
2 - 6 |
2 976 mil. € |
9,7 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,6 |
4,5 |
||||||||||
1 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 16,2 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 2,5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
3 | 11. | 6/2024 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 34,9 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 2,7 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 7,9 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 6,4 | ||||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 7,3 | ||||||
6 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | 7,4 | |||||||
7 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 7,2 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7,8 | ||||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 8,2 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 7,9 | ||||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 9,6 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 11,1 | |||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 14,2 mil. € | 5 | 5 | 11,1 | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 13,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | >20 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 6,2 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | >20 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 19,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | >20 | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 9,2 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | >20 | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 6,8 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | >20 | ||||||
265,7 km |
2 - 6 |
2 976 mil. € |
9,7 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,6 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku