✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||
2 - 6 |
3 362 mil. € |
4,5 |
4,3 |
||||||||
1 | 7/2016 | R7 | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
2 | 3/2021 | R3 | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | 73 mil. € | 5 | 4 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | ||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 117 mil. € | 5 | 4 | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||
10 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 2 | 662 mil. € | 4 | 4 | ||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | ||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | ||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | ||||
2 - 6 |
3 362 mil. € |
4,5 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku