✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
odhad INEKO
| ||||||||
237,7 km |
2 - 6 |
2 613 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,8 |
||||||||
1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | NDS údaj neposkytla | 11 611 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,6 % | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
3 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
5 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
6 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | NDS údaj neposkytla | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
7 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
8 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | |||||
9 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | -0,5 % | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||
10 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2,2 % | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
11 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | -0,6 % | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
12 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 4,3 % | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||
237,7 km |
2 - 6 |
2 613 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku