✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka | |||||||||||
319,2 km |
2 - 6 |
4 476 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
|||||||||
1 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 2,4 | ||||||
2 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 6,4 | ||||||
3 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 7,3 | ||||||
4 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 7,4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
5 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 7,8 | ||||||
6 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 7,9 | ||||||
7 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 11,1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
8 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 11,1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
9 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | >20 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | |||||
10 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | >20 | ||||||
11 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | >20 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
12 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | >20 | ||||||
13 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | >20 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
14 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | >20 | ||||||
319,2 km |
2 - 6 |
4 476 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku