✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||
267,6 km |
2 - 6 |
3 177 mil. € |
11,7 min. |
4,8 |
4,6 |
||||||
1 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | |||
2 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | |||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 5,5 min. | 3 | 3 | ||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | |||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | |||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,8 min. | 5 | 5 | ||
8 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 5 | 4 | ||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | |||
10 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2,4 min. | 5 | 5 | ||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | |||
12 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1,2 min. | 5 | 4 | ||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | |||
14 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 1,8 min. | 4 | 3 | ||
267,6 km |
2 - 6 |
3 177 mil. € |
11,7 min. |
4,8 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku