✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
268,9 km |
2 - 6 |
4,6 |
4,4 |
||||||||||
1 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 | 1 | 9/2014 | ||||
2 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | Svidník sever | 3 | 3 | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 5 | 4 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 5 | 5 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 5 | 4 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 5 | 5 | ||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 5 | 5 | |||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | Stupava | 5 | 5 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 5 | 5 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 5 | 5 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 | 5 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 5 | 5 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 5 | 5 | |||||
268,9 km |
2 - 6 |
4,6 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku