✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
285,4 km |
2 - 6 |
3 026 mil. € |
9,5 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,5 |
4,3 |
20. - 49. |
||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | |||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 9,4 mil. € | 4 | 4 | 22. | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
3 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 8,2 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 42. | |||||
4 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 7,9 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 49. | |||||
5 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 9,6 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 13,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 6,2 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 24. | |||||
8 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 19,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 14,2 mil. € | 5 | 5 | |||||||
11 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 37. | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 9,2 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 20. | |||||
13 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 7,2 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 31. | |||||
14 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 18,7 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 40. | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 6,8 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 32. | |||||
285,4 km |
2 - 6 |
3 026 mil. € |
9,5 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,5 |
4,3 |
20. - 49. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku