✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
267,1 km |
2 - 6 |
3 169 m |
3 185 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,4 |
4,4 |
||||||||||||
1 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 240 m | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | ||||||
2 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R7 západ | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 503 - 3 183 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R2 východ | 73 mil. € | 5 587 | 711 | 5 | 4 | |||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 226 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 787 - 807 | 5 | 5 | ||||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D4 sever | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R2 východ | 123 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 881 - 1 194 | 5 | 4 | ||||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R2 východ | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 780 - 984 | 5 | 5 | |||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | D2 Záhorie | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 7 510 | 5 | 5 | ||||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | D2 Záhorie | 107 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R1 západ | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 644 - 1 514 | 5 | 5 | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R7 stred | 336 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 363 - 573 | 5 | 5 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D3 Kysuce | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | 5 | |||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R7 stred | 1 114 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 150 - 416 | 5 | 5 | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R7 stred | 1 130 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 144 - 733 | 5 | 5 | ||||||
267,1 km |
2 - 6 |
3 169 m |
3 185 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,4 |
4,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku