✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
268,5 km |
2 - 6 |
2 971 mil. € |
303,4 mil. € |
11,3 mil. € |
9,8 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,4 |
4,3 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 22,8 mil. € | 19,3 mil. € | 12 491 - 24 900 | 449 - 869 | 1 | 1 | ||||||
2 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 70,3 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 537 - 1 008 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,0 mil. € | 8,9 mil. € | 7,9 mil. € | 5 587 | 178 | 5 | 4 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 10,4 mil. € | 9,8 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5,5 mil. € | 37,2 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 7,5 mil. € | 8,4 mil. € | 7,2 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6,5 mil. € | 9,5 mil. € | 8,2 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 4,4 mil. € | 10,6 mil. € | 9,6 mil. € | 32 968 | . . . | 1 232 | 5 | 5 | ||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 3,9 mil. € | 15,6 mil. € | 14,2 mil. € | 5 | 5 | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 60,7 mil. € | 15,0 mil. € | 13,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 129 - 338 | 5 | 5 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 30,0 mil. € | 7,9 mil. € | 6,2 mil. € | 2 156 - 6 890 | 90 - 156 | 5 | 5 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,1 mil. € | 19,3 mil. € | 19,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 150 - 245 | 5 | 5 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 40,0 mil. € | 11,2 mil. € | 9,2 mil. € | 2 228 - 6 331 | 45 - 173 | 5 | 5 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 38,0 mil. € | 7,8 mil. € | 6,8 mil. € | 1 065 - 4 239 | 39 - 162 | 5 | 5 | |||||
268,5 km |
2 - 6 |
2 971 mil. € |
303,4 mil. € |
11,3 mil. € |
9,8 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,4 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku