✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
255,0 km |
2 - 6 |
1 385 m |
22 126 m |
2 700 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,7 |
||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 0 m | 397 m | 73 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 178 | 5 | 4 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 1 385 m | 1 739 m | 176 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 0 m | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
4 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 0 m | 768 m | 117 mil. € | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | |||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 0 m | 1 074 m | 93 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | 0 m | 820 m | 71 mil. € | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 5 441 - 8 427 | 196 - 287 | 4 | 3 | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 0 m | 90 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 32 968 | . . . | 1 232 | 5 | 5 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 0 m | 107 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | ||||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 0 m | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 129 - 338 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 0 m | 3 158 m | 230 mil. € | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 90 - 156 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 0 m | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 150 - 245 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 0 m | 5 737 m | 367 mil. € | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 45 - 173 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 0 m | 8 433 m | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 39 - 162 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||
255,0 km |
2 - 6 |
1 385 m |
22 126 m |
2 700 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku