✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
257,3 km |
2 - 6 |
2 929 mil. € |
11,4 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,7 |
||||||||||||
1 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 29,3 mil. € | 2030 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 2/2006 | 1.5.2017 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 8,9 mil. € | 2030 | 5 587 | 5 | 4 | 4/2010 | nezačaté | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 9,8 mil. € | 2030 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 9/2016 | nezačaté | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 37,2 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 10/2014 | nezačaté | ||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 8,4 mil. € | 2030 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 1/2017 | nezačaté | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 9,5 mil. € | 2030 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4/2010 | nezačaté | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 10,6 mil. € | 2030 | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 7/2020 | nezačaté | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 15,6 mil. € | 2030 | 5 | 5 | 7/2019 | nezačaté | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 15,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | nezačaté | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 7,9 mil. € | 2040 | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 1/2015 | nezačaté | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 19,3 mil. € | 2034 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 3/2010 | nezačaté | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 11,2 mil. € | 2040 | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | nezačaté | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 7,8 mil. € | 2040 | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | nezačaté | ||||||
257,3 km |
2 - 6 |
2 929 mil. € |
11,4 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku