✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| |||||||||
251,4 km |
2 - 6 |
2 809 mil. € |
170,0 mil. € |
4,5 min. |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,7 |
||||||||||
1 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 170,0 mil. € | 15 837 - 18 098 | 399 - 500 | 1 | 3 | 10/2014 | |||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 5 587 | 470 | 5 | 4 | 2/2025 | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2,4 min. | 5 189 - 6 389 | 489 - 606 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 1/2026 | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||||
5 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 593 - 844 | 5 | 4 | 7/2026 | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,8 min. | 6 452 - 10 032 | 491 - 590 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 9/2026 | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 960 | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 1/2030 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 1/2030 | ||||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 358 - 1 118 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | |||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 143 - 281 | 5 | 5 | ||||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 41 - 376 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 78 - 216 | 5 | 5 | ||||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 52 - 594 | 5 | 5 | ||||||||
251,4 km |
2 - 6 |
2 809 mil. € |
170,0 mil. € |
4,5 min. |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku