✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||||
253,6 km |
2 - 6 |
1 385 m |
2 630 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,7 |
4,5 |
|||||||||||||
1 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R 31,5/120 | 0 m | Prievoz | 27 633 - 44 493 | . . . | 2 576 - 5 440 | 1 | 1 | 1/2015 | 10/2021 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 0 m | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 5 587 | 1 199 | 5 | 4 | ||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 1 385 m | Plešivec | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 5 | 5 | ||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 0 m | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 0 m | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 1 335 - 1 725 | 5 | 4 | ||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 0 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 1 253 - 1 628 | 5 | 5 | |||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | D 33,5/120 | 0 m | Stupava | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 9 787 | 5 | 5 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | D 33,5/120 | 0 m | Stupava | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R 24,5/120 | 0 m | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 1 113 - 2 310 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R 11,5/120 | 0 m | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 607 - 1 070 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D 26,5/100 | 0 m | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R 11,5/120 | 0 m | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 328 - 768 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R 11,5/120 | 0 m | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 215 - 1 012 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
253,6 km |
2 - 6 |
1 385 m |
2 630 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,7 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku