✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||
261,4 km |
2 - 6 |
34,7 min. |
4,9 |
4,8 |
||||||||
1 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | 2030 | 4 | 4 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 5,5 min. | 2030 | 5 | 4 | ||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 12,4 min. | 2030 | 5 | 5 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||
5 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 9,9 min. | 2030 | 5 | 4 | ||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 6,9 min. | 2030 | 5 | 5 | ||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 2030 | 5 | 5 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 2030 | 5 | 5 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 5 | 5 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 2040 | 5 | 5 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 2034 | 5 | 5 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 2040 | 5 | 5 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 2040 | 5 | 5 | |||||
261,4 km |
2 - 6 |
34,7 min. |
4,9 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku