✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||
2 - 6 |
2 435 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,8 |
4.08219178082192 - 5.95068493150685 |
||||||||
1 | 14. - 15. | 10/2024 | 2 | 163 mil. € | 2030 | 4 | 4 | 4,1 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 2 | 65 mil. € | 2030 | 5 587 | 5 | 4 | 4,1 | ||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 2 | 151 mil. € | 2030 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4,9 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 4 | 121 mil. € | 5 | 5 | 4,5 | ||||||
5 | 47. | 7/2029 | 2 | 101 mil. € | 2030 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 5,4 | ||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 2 | 80 mil. € | 2030 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 5,6 | ||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 6 | 82 mil. € | 2030 | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 5,6 | |||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 6 | 98 mil. € | 2030 | 5 | 5 | 6,0 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 4 | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 2 | 182 mil. € | 2040 | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 4 | 60 mil. € | 2034 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 2 | 302 mil. € | 2040 | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 2 | 485 mil. € | 2040 | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
2 - 6 |
2 435 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,8 |
4.08219178082192 - 5.95068493150685 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku