✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
302,0 km |
2 - 6 |
1 065 - 32 968 | 4,8 |
4,8 |
|||||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | ||||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||||
6 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | |||||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 2 | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
302,0 km |
2 - 6 |
1 065 - 32 968 | 4,8 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku