✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
259,7 km |
2 - 6 |
3 048 mil. € |
11,7 mil. € |
4,8 |
4,7 |
||||||||
1 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 10,6 mil. € | 5 | 5 | ||||
2 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 15,6 mil. € | 5 | 5 | ||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 33,2 mil. € | 3 | 3 | ||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 37,2 mil. € | 5 | 5 | ||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 15,0 mil. € | 5 | 5 | ||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 19,3 mil. € | 5 | 5 | ||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 9,5 mil. € | 5 | 5 | ||||
8 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 8,9 mil. € | 5 | 4 | ||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 7,9 mil. € | 5 | 5 | ||||
10 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 9,8 mil. € | 5 | 5 | ||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 11,2 mil. € | 5 | 5 | ||||
12 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 8,4 mil. € | 5 | 4 | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 7,8 mil. € | 5 | 5 | ||||
259,7 km |
2 - 6 |
3 048 mil. € |
11,7 mil. € |
4,8 |
4,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku