✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
258,3 km |
2 - 6 |
3 040 mil. € |
4,7 |
4,5 |
27 - 78 |
||||||||
1 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 1 | 1 | 5/2022 | 4/2025 | 27 | ||||
2 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 | 4 | 2/2026 | 38 | |||||
3 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | 1/2027 | 44 | |||||
4 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 6/2028 | 45 | |||||
5 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 | 4 | 7/2027 | 47 | |||||
6 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | 9/2027 | 48 | |||||
7 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | 1/2031 | 62 | |||||
8 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 1/2031 | 61 | |||||
9 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | 74 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
10 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | 76 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
11 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | 75 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
12 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | 78 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
13 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | 77 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
258,3 km |
2 - 6 |
3 040 mil. € |
4,7 |
4,5 |
27 - 78 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku