✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
258,3 km |
2 - 6 |
3 040 mil. € |
228,6 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,5 |
||||||||||||
1 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 18,4 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 7/2025 | |||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,0 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 5/2026 | ||||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 10,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 5/2027 | ||||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5,5 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||||||
5 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 7,5 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 10/2027 | ||||||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6,5 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 12/2027 | ||||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 4,4 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 4/2031 | |||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 3,9 mil. € | 5 | 5 | 4/2031 | |||||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 60,7 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 30,0 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 40,0 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 2 | 553 mil. € | 38,0 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||||
258,3 km |
2 - 6 |
3 040 mil. € |
228,6 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku