✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
258,3 km |
2 - 6 |
24 079 m |
3 040 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,5 |
5/2029 - po 2040 |
||||||||||||
1 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 2 773 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 426 - 554 | 1 | 1 | 8/2017 | 91 % | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | 5/2029 (+5,1) | ||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 5 587 | 178 | 5 | 4 | 0 % | žiadna | 2/2031 (+4,1) | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 739 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | 0 % | žiadna | 2/2032 (+4,9) | |||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 0 % | žiadna | 2/2033 (+4,5) | ||||||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 768 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | 0 % | žiadna | 7/2032 (+5,3) | |||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | 0 % | žiadna | 9/2032 (+5,6) | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 1 232 | 5 | 5 | 3/2022 | 0 % | žiadna | 10/2035 (+5,6) | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 6/2021 | 0 % | žiadna | 10/2035 (+5,9) | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 129 - 338 | 5 | 5 | 0 % | žiadna | po 2040 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 158 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 90 - 156 | 5 | 5 | 0 % | žiadna | po 2040 (0,0) | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 150 - 245 | 5 | 5 | 0 % | žiadna | po 2040 (0,0) | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 5 737 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 45 - 173 | 5 | 5 | 0 % | žiadna | po 2040 (0,0) | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 8 433 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 39 - 162 | 5 | 5 | 0 % | žiadna | po 2040 (0,0) | |||||
258,3 km |
2 - 6 |
24 079 m |
3 040 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,7 |
4,5 |
5/2029 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku