Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)13 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)14 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 1 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
 
 
258,3 km
2 - 6
3 040 mil. €
1 065 - 32 968
4,7
4,5
1
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
4 171 - 5 126
1
1
Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA.

Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 ">
"Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty."
Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020
2
37. - 38.
2/2028
R2
7,8 km
2
73 mil. €
5 587
1 199
5
4
žiadna
3
44. - 45.
2/2029
R2
18,0 km
2
176 mil. €
5 189 - 6 389
1 146 - 1 203
5
5
žiadna
4
44. - 45.
2/2029
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
žiadna
5
47.
7/2029
R2
14,0 km
2
117 mil. €
5 809 - 8 826
1 335 - 1 725
5
4
žiadna
6
48. - 49.
9/2029
R2
9,8 km
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
1 253 - 1 628
5
5
žiadna
7
62. - 63.
10/2032
D2
8,5 km
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
9 787
5
5
žiadna
8
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
107 mil. €
5
5
žiadna
9
71. - 78.
po 2040
R1
42,1 km
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
1 113 - 2 310
5
5
žiadna
10
71. - 78.
po 2040
R7
29,2 km
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
607 - 1 070
5
5
žiadna
11
71. - 78.
po 2040
D3
3,1 km
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
1 014 - 1 369
5
5
žiadna
12
71. - 78.
po 2040
R7
32,8 km
2
367 mil. €
2 228 - 6 331
328 - 768
5
5
žiadna
13
71. - 78.
po 2040
R7
71,3 km
2
553 mil. €
1 065 - 4 239
215 - 1 012
5
5
žiadna
 
 
 
 
 
258,3 km
2 - 6
3 040 mil. €
1 065 - 32 968
4,7
4,5
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku