✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
256,7 km |
2 - 6 |
2 968 mil. € |
2 589 mil. € |
35,5 min. |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,8 |
2/2028 - po 2040 |
||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 5 | 5 | 2/2029 | |||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 7,0 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2029 | |||||
3 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 82 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 10/2032 | |||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 98 mil. € | 5 | 5 | 10/2032 | |||||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 151 mil. € | 13,5 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2029 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 485 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 65 mil. € | 5,0 min. | 5 587 | 5 | 4 | 2/2028 | |||||
12 | 55. - 56. | 5/2031 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 317 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 5/2031 | ||||||
13 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 101 mil. € | 10,0 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2029 | |||||
256,7 km |
2 - 6 |
2 968 mil. € |
2 589 mil. € |
35,5 min. |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,8 |
2/2028 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku