✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
267,0 km |
2 951 mil. € |
4,8 |
4,6 |
||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | |||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 473 - 644 | 5 | 5 | 9/2009 | ||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 488 | 5 | 4 | 9/2009 | ||||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 2 277 | 5 | 5 | |||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 469 - 796 | 5 | 5 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 244 - 497 | 5 | 5 | 12/2011 | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 476 - 755 | 5 | 5 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 359 - 396 | 5 | 5 | 2/2016 | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 178 - 352 | 5 | 5 | 2/2016 | ||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 454 - 531 | 5 | 4 | 6/2016 | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 71 - 279 | 5 | 5 | 9/2015 | ||||
13 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 321 mil. € | 2 765 - 3 271 | 3 | 2 | 12/2009 | ||||
267,0 km |
2 951 mil. € |
4,8 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku