✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
| ||||||||||
175,9 km |
2 - 6 |
2 077 mil. € |
1 787 mil. € |
10,1 mil. € |
2 156 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
||||||||
1 | R7 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 182 mil. € | 6,2 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
2 | R7 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 302 mil. € | 9,2 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
3 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 80 mil. € | 8,2 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
4 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 65 mil. € | 7,9 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | |||||
5 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 151 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
6 | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 101 mil. € | 7,2 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
7 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 13,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||
8 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 121 mil. € | 33,9 mil. € | 5 | 5 | |||||||
9 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 19,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
10 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 82 mil. € | 9,6 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||
11 | D2 | 6,9 km | 6 | Stupava | 107 mil. € | 98 mil. € | 14,2 mil. € | 5 | 5 | ||||||
175,9 km |
2 - 6 |
2 077 mil. € |
1 787 mil. € |
10,1 mil. € |
2 156 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku