✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||||
2 - 6 |
12 873 m |
2 077 mil. € |
2 156 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
||||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | 397 m | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 5 587 | 178 | 5 | 4 | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 1 739 m | Plešivec | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 11/2024 | |||||||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 768 m | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 5 | 4 | ||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | ||||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | Stupava | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 1 232 | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 1/2026 | ||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | Stupava | 107 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 1/2026 | |||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 129 - 338 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 3 158 m | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 90 - 156 | 5 | 5 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 150 - 245 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 5 737 m | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 45 - 173 | 5 | 5 | ||||||
2 - 6 |
12 873 m |
2 077 mil. € |
2 156 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku