✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
273,3 km |
2 - 6 |
3 090 mil. € |
1 065 - 50 895 | 4,7 |
4,5 |
7/2026 - po 2040 |
||||||||
1 | ![]() | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | |||||
2 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
3 | ![]() | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | |||||
4 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | |||||
5 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | ||||||
6 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | |||||
7 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | |||||
8 | ![]() | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | |||||
9 | ![]() | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | ||||
10 | ![]() | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | ||||||
11 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | po 2040 | |||||
12 | ![]() | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
13 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
14 | ![]() | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
15 | ![]() | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||
273,3 km |
2 - 6 |
3 090 mil. € |
1 065 - 50 895 | 4,7 |
4,5 |
7/2026 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku