✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
261,3 km |
2 - 6 |
2 824 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,5 |
4,3 |
||||||||
1 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
2 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 1 199 | 5 | 4 | |||||
3 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 9 787 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
4 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 1 113 - 2 310 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | ||||
5 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 607 - 1 070 | 5 | 5 | |||||
6 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 2 576 - 5 440 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||
7 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||
8 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
9 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 5 | 5 | |||||
10 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 328 - 768 | 5 | 5 | |||||
11 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 1 335 - 1 725 | 5 | 4 | |||||
12 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 841 - 4 706 | 2 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
13 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 215 - 1 012 | 5 | 5 | |||||
261,3 km |
2 - 6 |
2 824 mil. € |
1 065 - 44 493 | 4,5 |
4,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku