✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
254,8 km |
2 824 mil. € |
3,5 min. |
1 065 - 32 968 | 4,8 |
4,6 |
||||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
2 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 287 mil. € | 2,7 min. | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | |||||
3 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 0,1 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 1,1 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | -0,5 min. | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
12 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
254,8 km |
2 824 mil. € |
3,5 min. |
1 065 - 32 968 | 4,8 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku