✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| |||||||||
249,5 km |
2 - 6 |
2 774 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,8 |
4,6 |
||||||||||
1 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | 0 m | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 - 92 | 4 | 5 | |||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 0 m | 73 mil. € | 5 587 | 54 | 5 | 4 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 0 m | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||
4 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 0 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | 4 | |||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 0 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 69 - 107 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | ||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 2 | 0 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 72 - 223 | 3 | 2 | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 0 m | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 318 | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | |||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 0 m | 107 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 0 m | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 0 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 0 m | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 0 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | |||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 0 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | |||||
249,5 km |
2 - 6 |
2 774 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,8 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku