✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
204,9 km |
2 933 mil. € |
20,0 min. |
2 561 - 93 344 | 3,5 |
3,3 |
||||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 057 - 7 634 | 1 | 2 | |||||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 122 mil. € | 5,3 min. | 3 407 - 3 769 | 1 103 - 1 149 | 2 | 2 | |||||
3 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 182 mil. € | 7 234 | 394 | 4 | 3 | 4/2008 | |||||
4 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 292 - 307 | 4 | 3 | 4/2008 | |||||
5 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 150 - 839 | 3 | 5 | 4/2010 | |||||
6 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 94 mil. € | 6,5 min. | 7 211 | 562 | 4 | 2 | |||||
7 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 129 mil. € | 8,2 min. | 5 586 - 10 745 | 410 - 1 220 | 3 | 2 | |||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 960 | 5 | 5 | |||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
10 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 305 mil. € | 3 | 3 | 2/2020 | |||||||
11 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 513 - 720 | 4 | 4 | 10/2004 | |||||
204,9 km |
2 933 mil. € |
20,0 min. |
2 561 - 93 344 | 3,5 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku