✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
175,0 km |
2 287 mil. € |
15,2 min. |
3 247 - 32 968 | 3,4 |
2,9 |
||||||||
1 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 70 mil. € | 3,2 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||
2 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 77 mil. € | 2,5 min. | 2 | 2 | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 199 mil. € | 5,2 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | |||||
6 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | |||||
7 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | |||||
8 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 94 mil. € | 1,0 min. | 7 211 | 4 | 2 | ||||
9 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 129 mil. € | 3,3 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | ||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||
11 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||
12 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 305 mil. € | 3 | 3 | ||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||
175,0 km |
2 287 mil. € |
15,2 min. |
3 247 - 32 968 | 3,4 |
2,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku