✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
250,5 km |
2 - 6 |
2 614 mil. € |
65,6 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,6 |
||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 1,9 mil. € | 8 422 | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | Gombasek | 176 mil. € | 4,5 mil. € | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 3,6 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | |||||||
4 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | Drienovec | 117 mil. € | 3,0 mil. € | 15 407 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2,4 mil. € | 10 783 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 2,4 mil. € | 41 057 | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 16,4 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5,5 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 2 | Karlová | 92 mil. € | 2,1 mil. € | 13 009 | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,0 mil. € | 9 865 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 9,1 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 14,6 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
250,5 km |
2 - 6 |
2 614 mil. € |
65,6 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,9 |
4,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku