✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||
243,0 km |
2 - 6 |
2 582 mil. € |
4,8 |
4,8 |
|||||||||||
1 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | NDS údaj neposkytla | 115 | 3 | 4 | Projektované riešenie je úplne neprimerané, zbytočne nákladné a v kontexte iných potrieb neobhájiteľné. Je nutné ho zásadne preriešiť, napríklad prestavbou súčasnej cesty I/9 na 4-pruh. Na tomto úseku totiž cesta vedie mimo obcí a má veľmi dobré smerové aj výškové vedenie vhodné aj pre rýchlostnú cestu. Stačí k nej dobudovať ďalšie 2 jazdné pruhy, čo je reálne s oveľa nižšími nákladmi v porovnaní s plánovaním riešením 4-pruhu v novej trase. | 11/2003 | |||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,6 % | 54 | 5 | 4 | 9/2009 | ||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | NDS údaj neposkytla | 49 - 72 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 2/2016 | |||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 8/2010 | |||||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | NDS údaj neposkytla | 56 - 84 | 5 | 4 | 6/2016 | ||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | NDS údaj neposkytla | 69 - 107 | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 9/2009 | |||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | NDS údaj neposkytla | 318 | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 14 - 114 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | ||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | -0,5 % | 18 - 123 | 5 | 5 | 12/2011 | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2,2 % | 55 - 160 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | ||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | -0,6 % | 8 - 149 | 5 | 5 | 2/2016 | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 4,3 % | 5 - 61 | 5 | 5 | 9/2015 | ||||
243,0 km |
2 - 6 |
2 582 mil. € |
4,8 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku