✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||
255,5 km |
2 - 6 |
2 733 mil. € |
4,7 |
4,5 |
6/2026 - po 2040 |
|||||||
1 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 2 | 3 | 6/2026 | ||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 | 4 | 2/2027 | ||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 2/2028 | |||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 6/2028 | ||||
5 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 | 4 | 7/2028 | ||||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 9/2028 | |||
7 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 4 | 2 | 12/2030 | ||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 2/2032 | |||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | ||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | ||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | ||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | ||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | ||||
255,5 km |
2 - 6 |
2 733 mil. € |
4,7 |
4,5 |
6/2026 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku