✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
skutočnosť podľa zmluvy
| |||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | |||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | ||||||||
4 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | |||||
5 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 32 968 | . . . | 5 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | |||||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 3 494 m | 230 mil. € | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 5 | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 6 851 m | 367 mil. € | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 5 | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 9 563 m | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 | |||||
230,5 km |
2 - 6 |
23 161 m |
2 430 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku