✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
261,9 km |
2 - 6 |
3 113 mil. € |
4,5 |
4,4 |
1. - 49. | |||||||
1 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | D 24,5/80 | 410 mil. € | 1 | 1 | 1. | ||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 73 mil. € | 5 | 4 | 49. | ||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 176 mil. € | 5 | 5 | 37. | ||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||
5 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 117 mil. € | 5 | 4 | 31. | ||
6 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 93 mil. € | 5 | 5 | 42. | ||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | D 33,5/120 | 107 mil. € | 5 | 5 | |||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 162 mil. € | 3 | 3 | 9. | ||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R 24,5/120 | 631 mil. € | 5 | 5 | |||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R 11,5/120 | 230 mil. € | 5 | 5 | 24. | ||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D 26,5/100 | 60 mil. € | 5 | 5 | |||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R 11,5/120 | 367 mil. € | 5 | 5 | 20. | ||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R 11,5/120 | 553 mil. € | 5 | 5 | 32. | ||
261,9 km |
2 - 6 |
3 113 mil. € |
4,5 |
4,4 |
1. - 49. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku