✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
12 úsekov |
254,4 km |
2 - 6 |
2,5 km |
1 065 - 13 545 | 4,9 |
4,7 |
|||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ostatné | ||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ostatné | ||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ostatné | ||||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 0,2 km | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ostatné | |||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 2,8 km | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | TEN-T | |||||
7 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 0,0 km | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ostatné | |||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 0,0 km | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ostatné | |||||
9 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | -0,5 km | 5 587 | 5 | 4 | ostatné | |||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 5 | 5 | ||||||||
11 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | ostatné | |||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
12 úsekov |
254,4 km |
2 - 6 |
2,5 km |
1 065 - 13 545 | 4,9 |
4,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku