✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||||||
12 úsekov |
246,7 km |
2 713 mil. € |
1 065 - 17 316 | 4,8 |
4,7 |
3.75068493150685 - 5.95068493150685 |
|||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ostatné | ||||||
2 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ostatné | ||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ostatné | ||||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4,9 | ostatné | |||||
6 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 5,4 | ostatné | |||||
7 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 5,6 | ostatné | |||||
8 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 3,8 | ostatné | |||||
9 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 4,1 | ostatné | |||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 5 | 5 | 6,0 | |||||||
11 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | 4,5 | ostatné | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
12 úsekov |
246,7 km |
2 713 mil. € |
1 065 - 17 316 | 4,8 |
4,7 |
3.75068493150685 - 5.95068493150685 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku