✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
12 úsekov |
105,8 km |
2 - 6 |
2 469 mil. € |
5 550 - 12 862 | 3,3 |
3,7 |
|||||||
1 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | |||||||
2 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||
3 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
4 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6,4 % (Kriváň - Tornaľa) | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | |||||
5 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||
6 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 12 157 | 3 | 4 | |||||
7 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||
8 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||||
9 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | ||||||
10 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 11 611 | 4 | 3 | |||||
11 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||||
12 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 7,2 % (D1 -Nováky) | 12 862 | 3 | 4 | |||||
12 úsekov |
105,8 km |
2 - 6 |
2 469 mil. € |
5 550 - 12 862 | 3,3 |
3,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku