✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 6/2014 | ![]() | D3 | 4,3 km | 4 | 1 912 m | 269 mil. € | 63,3 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | |||
2 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2016 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
5 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | 28,7 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 4 | |||
6 | 30. | 10/2026 | ![]() | R1 | 4,6 km | 4 | 2 982 m | 100 mil. € | 21,7 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 4 | 3 | ||
7 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R3 | 14,0 km | 2 | 2 701 m | 305 mil. € | 21,8 mil. € | 451 mil. € spolu za dlhší úsek R3 Martin - Šášovské Podhradie | 3 | 3 | ||
65,4 km |
2 - 6 |
10 360 m |
942 mil. € |
29,3 mil. € |
2,4 |
2,4 |
12/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku