✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka | ||||||||||
1 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | D 24,5/80 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 12/2017 | ||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 1 | ||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R 31,5/120 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 10/2021 | |||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | DSP spracovaná na R 17,5/100, vyhlásená súťaž na zhotoviteľa stavby na R 24,5/100 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | ||||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | Úsek má riešiť horský prechod Soroška. Ten v skutočnosti patrí k najmenej problémovým na Slovensku. Prečo? Nízka intenzita dopravy, prijateľný podiel ťažkých vozidiel, trasa kompletne mimo obcí a v stúpaní z východu aj prídavný pruhu pre pomalé vozidlá. Viaceré iné cestné horské prechody na Slovensku sú nebezpečnejšie a potrebujú riešenie naliehavejšie. Ani v rámci južného ťahu Soroška nie najhorším úsekom, ide skôr o politikmi zveličený problém. | ||||
7 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | R 11,5/100 (80) | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | |||||
72,2 km |
2 - 6 |
1 031 mil. € |
2 561 - 93 344 | 2,4 |
12/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku