✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||
1 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | Brodno - dočasná | 269 mil. € | 284,0 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | |||||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 234,1 mil. € | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 1/2029 (+3,0) | ||||
6 úsekov |
57,6 km |
4 - 6 |
845 mil. € |
518,1 mil. € |
2,0 |
2,5 |
12/2017 - 1/2029 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku