✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
1 | 6/2014 | ![]() | D3 | 4,3 km | 4 | 1 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | 12/2017 | ||||
2 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
3 | 7/2016 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||
4 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 16,0 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||
5 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 1 | 267 mil. € | 7,0 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | 0 | 59 mil. € | 2,3 min. | 12 862 | 3 | 4 | Projektované riešenie je úplne neprimerané, zbytočne nákladné a v kontexte iných potrieb neobhájiteľné. Je nutné ho zásadne preriešiť, napríklad prestavbou súčasnej cesty I/9 na 4-pruh. Na tomto úseku totiž cesta vedie mimo obcí a má veľmi dobré smerové aj výškové vedenie vhodné aj pre rýchlostnú cestu. Stačí k nej dobudovať ďalšie 2 jazdné pruhy, čo je reálne s oveľa nižšími nákladmi v porovnaní s plánovaním riešením 4-pruhu v novej trase. | 10/2028 (+4,2) | |||
49,5 km |
4 - 6 |
11 |
596 mil. € |
25,3 min. |
8 780 - 93 344 | 2,2 |
2,5 |
12/2017 - 10/2028 |
12/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku