✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 6/2014 | ![]() | D3 | 4,3 km | 45,0 % | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||
2 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
3 | 7/2016 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
4 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
5 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 27,9 % | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||
6 | 12. | 7/2024 | ![]() | R3 | 6,5 km | 22,4 % | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||
7 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 23,5 km | 8,5 % | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 8,4 km | 5,0 % | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2,5 % | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí - s výnimkou Čečejoviec. Na vyriešenie obchvatu jednej obce netreba budovať 18 kilometrov rýchlostnej cesty. | 5 | |||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 18,2 km | 2,3 % | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | Týmto úsekom v roku 2015 prechádzalo 6-až 9-tisíc vozidiel denne, z toho sotva tisíc ťažkých (nad 3,5 tony). Jestvujúca cesta I. triedy kapacitne zvládne aj podstatne vyššiu dopravnú záťaž. V prípade citeľného rastu intenzít dopravy je tento úsek najpotrebnejší z celej ešte plánovanej D1 na východ od Košíc, pretože odbremení od tranzitnej dopravy viacero obcí (Sečovce, Hriadky, Horovce, Trhovište) a osobným vozidlám skráti jazdný čas až o 8 minút. To znamená podstatne väčšie spoločenské prínosy ako má predošlý, dvojnásobne nákladnejší úsek s tunelom Dargov. | 2 | |||
121,4 km |
10,5 % |
2 - 6 |
1 410 mil. € |
6 207 - 93 344 | 2,5 |
2,9 |
12/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku