✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
12 úsekov |
221,5 km |
2 - 8 |
3 008 mil. € |
77,3 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,4 |
3,8 |
||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 4,5 mil. € | 62 652 | . . . | 530 | 1 | 1 | |||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 6,3 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 4,6 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 - 92 | 4 | 5 | ||||||
4 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 8,4 mil. € | 14 176 - 14 186 | 62 - 103 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4,4 mil. € | 6 403 - 9 478 | 32 - 113 | 4 | 5 | ||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5,5 mil. € | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | ||||||
7 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 4,9 mil. € | 15 053 | 564 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,0 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 9,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | ||||||
10 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4,9 mil. € | 4 | 4 | ||||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 14,6 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | ||||||
12 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 10,3 mil. € | 13 886 - 21 743 | 118 - 245 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||
12 úsekov |
221,5 km |
2 - 8 |
3 008 mil. € |
77,3 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,4 |
3,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku