✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
| ||||||||||
1 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 3,9 % | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 12/1997 | 6/2014 | |||||
2 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 5,8 % | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 7/1997 | 6/2014 | |||||
3 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 11,7 % | 15 053 | 1 | 2 | 12/1997 | 6/2014 | |||||
4 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 4/2010 | 8/2015 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2,2 % | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 6/2014 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
38,6 km |
4 |
1 297 mil. € |
5 420 - 21 743 | 2,6 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku