✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
1 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 10,5 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 3,7 | 6/2027 (+4,7) | |||||
2 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 25,7 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 4,3 | 1/2029 (+3,0) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
3 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 33,0 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 4,6 | 5/2029 (+5,1) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
4 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 40,9 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 5,1 | 11/2030 (+6,4) | |||||
5 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 8,4 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 7,3 | 2/2032 (+4,9) | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 19,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | >20 | po 2040 (0,0) | |||||
6 úsekov |
55,3 km |
2 - 4 |
1 228 mil. € |
20,0 mil. € |
4 001 - 21 743 | 2,8 |
3,3 |
6/2027 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku