✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 94 554 | 62 652 | . . . | 4 281 | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||
2 | 25. | 1/2026 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 28 654 | 14 176 - 14 186 | 875 - 929 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||
3 | 26. | 4/2026 | ![]() | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6,4 % (Kriváň - Tornaľa) | 6 969 - 10 726 | 557 - 946 | 4 | 4 | žiadna | ||||
4 | 27. | 5/2026 | ![]() | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 38 080 | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | ||||
5 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R4 | 4,0 km | 4 | Lipníky | 105 mil. € | 11 489 | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 14 625 | 888 | 2 | 2 | žiadna | |||
6 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R2 | 10,6 km | 2 | Rimavská Sobota | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 516 - 606 | 4 | 4 | žiadna | ||||
7 | 30. | 10/2026 | ![]() | R1 | 4,6 km | 4 | križovatka D1 | 100 mil. € | 14 868 | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 11 611 | 623 | 4 | 3 | žiadna | |||
8 | 31. | 11/2026 | ![]() | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 26 769 | 15 053 | 1 018 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | |||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||||
10 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 15 407 | 10 140 - 11 010 | 570 - 674 | 3 | 5 | žiadna | ||||
99,8 km |
2 - 8 |
2 583 mil. € |
6 412 - 62 652 | 2,5 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku